نکات فنی _ او اس تن

با عرض سلام خدمت دوستداران بلک بری ایران

ما هیچگاه نمی پسندیم که گوشی شما دچار مشکل شود و برای همین در تمام شرایط و سختی کار با مواردی که روبرو میشویم و حس می کنیم می تواند شما عزیزان را برای استفاده درست از گوشی بلک بریتان کمک کند در اختیارتان قرار می دهیم تا ما هم از رضایت شما عزیزان ، شاد باشیم ، پس با ما همراه باشید:

۱- یکی از موارد بسیار زیادی که در بخش تعمیرات به ما مراجعه می کنند ، شکسته شدن پین های سیم کارت می باشد که به دلیل استفاره از سیم کارت ها ی غیر از اندازه استاندارد میباشد ، پس از شما دوستان تقاضا داریم بسته به نوع گوشی خود سیم کارت مخصوص به همان گوشی را از امور مشترکین اپراتور خود تهیه نمایید ( در صورت امکان پانچ نشود ، بسته به نوع گوشی استاندارد نانو یا میکرو باشد).

۲-گرم شدن گوشی : این اتفاق بیشر در زمان استفاده از اینترنت و یا بالا رفتن فرکانس کاری سی پی یو صورت می گیرد ، پس در زمانی که این گرما بسیار بالا رفت ، سریعا اینترنت دیتا و وای فای را خاموش کرده و تمامی برنامه های در حال اجرا را ببندید و کمی به گوشی در حالت استندبای استراحت دهید. ( ازدیاد حرکت الکترونها و بالا رفتن فرکانس سی پی یو و دریافت فرکانس بالا وایرلس باعث ایجاد حرارت می شود که با محدود کردن آن میتوان از گرمای ایجاد شده جلوگیری کرد) البته این گرما در حد معمول مشکلی نیست چون از لحاظ علمی امری طبیعی است ولی بیش از حد باعث صدمه به سخت افزار گوشی می شود.

۳-هنگام داخل و خارج کردن کابل شارژ بسیار دقت کنید تا سوکت شارژ آسیب نبیند و سعی شود بصورت ناگهانی کابل شارژ بیرون کشیده نشود.

۴-استفاده از برنامه های غیر استاندارد باعث بالا رفتن فرکانس ALU یا CPU دستگاه شده و تا جای امکان از هر برنامه ای استفاده نشود( در آینده پستی مبنی بر از چه برنامه هایی استفاده کنیم قرار خواهد گرفت)

۵-یکی دیگر از موارد قابل توجه استفاده از باتری های اصلی میباشد که دوستان توجه کنید که استفاده از باتری های غیر اصلی داخل گوشی باعث صدمه دیدن برد گوشی میشود و تا جای امکان هر ۱۸ماه باتری گوشی خود را تعویض نمایید.

۶-در گوشی های پاسپورت بسیار اتفاق افتاده که صفحه نمایش از روی دستگاه بلند میشود( البته از جانب ما قابل حل شدن است ) اما قسمت شماره ۲ همین صفحه را با دقت مطالعه کنید تا به این مشکل مواجه نشوید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

بلک بری ایران

Admin_AliBijani
دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *